Essent & ik

Logo-Essent&ik
Het vernieuwde concept wat consumenten comfort zal geven in hun leven is Essent&ik. Dit concept laat de keuze voor energie over aan de consument door middel van een online dashboard (via app en website). Hierin kan men aangeven dat ze bijvoorbeeld 40% groene energie willen en 60% ‘normale’ energie. Hierdoor zijn ze wel ‘bewust’ bezig en geeft het ze een goed gevoel, terwijl ze aan de andere kant de kosten nog wat laag kunnen hou- den doordat ze niet 100% groene energie afnemen maar ook een percentage goedkopere normale energie.

Om het aantrekkelijk te maken voor de doelgroep, hebben we voor cleane fotografie gekozen, waarbij we daarna collagetechniek hebben toegepast.

posternoor

PosterIvar.jpg

posterclaudia

postervictor

bushokje

Naast een Abri campagne is zowel een websitegedeelte & app ontwikkeld waarop men zelf direct kan bijhouden wat zij willen uitgeven aanstroom de komende 3 maanden.

header-home.png

video-noor

Concept & Styling: Sanne Stoker & Sara Dekker
Photography: Zefanya Anindjol
Models: Ivar van Luyk, Eleonora Wagtendonk (Freckles in Style), Claudia Oosterling, Victor Pedro Salazo

Advertenties

Geef een reactie

Vul je gegevens in of klik op een icoon om in te loggen.

WordPress.com logo

Je reageert onder je WordPress.com account. Log uit /  Bijwerken )

Google+ photo

Je reageert onder je Google+ account. Log uit /  Bijwerken )

Twitter-afbeelding

Je reageert onder je Twitter account. Log uit /  Bijwerken )

Facebook foto

Je reageert onder je Facebook account. Log uit /  Bijwerken )

w

Verbinden met %s